Sköna Söndag

Ja idag har man tagit det lugnt som hela veckan så att säga,men imorgon e man tillbaka i verkligeheten,usch,och kul men tycker om att vara med min familj,som jag har sagt typ tusen gånger nu men så e det!!

Kollat på lite tv idag alltså inte gjort något alls men ,jag orkar inte,ska se till att slipa lite på Emils rum som vi håller på att göra iordning,hans tapet kommer nog imorgon så kanske lite dags att göra klart,sen måste vi en sväng te ikea när det e klart men kanske nästa vecka eller något.

Julia har rotat i skafferiet och hittat massa pez som hon så mycket gillar så hon fick lite,blev ju inget godis igår så hon fick la ta igen det lite=)

Väntar med på min man snart ska komma hem,eller jag vet inte om han kommer hem snart men jag hoppas det iallafall,han bara jobbar hela tiden känns det som,skönt att snön snart försvinner så att han kan vara hemma hos oss.

Japp får la göra något.....eller inte;-)

Love ya A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0