Lördag

Åh här e man,vaknade av en kompis stod och knackade på dörren idag,denna person e ledsen och olycklig och jag kan inte hjälpa denna mer än att bara vara där men tänker på dig mycket=(

Saknar min Johan också som jobbar hela tiden ingen lung och ro får han jag som vart ledig denna veckan har inte fått se honom någonting nästan förutom när vi går och lägger oss,då han kommit hem så sent,höll Julia öppe till tolv häromdagen då han ville träffa henne.Miss you my darling,fastän jag e sur för att han inte vill resa med oss någonstans ;-)

Klockan bara rullar snabbare nu bara för att jag börjar jobba på måndag,saknar att få vara hemma med min familj älskar verkligen det,synd att det inte kan vara så.

Well well talk later dudes.

Såg förresten Step up 3 igår,älskar dansfilmer och gör ni också det då borde ni se denna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0