Johan e dålig...

Ja usch i tisdags fick jag det värsta samtal man kan få,Johan ligger i ambulans på väg toll Sahlgrenska och vi vet inte vad som har hänt..... fattar ni att en miljon grejjer gick igenom mitt huvud,efter en stund ringeer en kille som heter Niklas som är en av Johans chefer och säger att han har sågat sig i benet men vet ej hur allvarligt det är utan han återkommer. Fy faan säger jag,var så jävla rädd,men han ringde tillbaka senare och berättade att han sågat av sig muskeln och ska in på operation,sen hörde jag inte av honom,jag va på jobbet hela dagen åt knappt något mådde så jävla illa men kände inte för att åka hem eller,vad skulle jag göra hemma själv,jag vet ju att Johan hade ju inte åkt hem,så jag stannade kvar och hängde ut. Jag slutade dock en timme tidigare och hämtade barnen så körde min Mor hem mig,Johan ringde då me,han låg på uppvaket och väntade på att han skulle få åka hem,hans andra chef Radix kom dit och höll han sällskap och väntade på läkaren skulle skriva ut honom,så att han kunde köra hem honom.

Så min älskling kom runt nio på kvällen,helt groggy så fick han i sängen,han somnade på två sekunder,sen har dom senaste dagar gått och han går mellan köket och sängen och har jävligt ont,men han sågade ju av sig muskeln,så det är ju inte konstigt,han har en skena på benet så han kan inte böja benet och så ska han ha det i tre veckor,sen ska han till doktorn och se om han e bättre eller om han ytterliggare blir sjukskriven,men då skulle han jobba kontoret sa han,och jag kan förstå honom,han e redan rastlös efter en dag härhemma,arbetsnarkoman e vad han e!!!

Som tur e har Julia varit lite hängig så hon va hemma från dagis idag,och det var ju tur för Johans del också då han knappt kan göa något,vi får la se hur det blir med morgon dagen då jag ska jobba,jag hoppas på det bästa,my baby sick=(

Och jag själv e ju inte lite trött men efter regn kommer solsken eller vad e det man säger?Jag hoppas på det bästa och det bästa råkar det bli i slutändan oftast iallafall.

Vi har köpt en bil me,855 kombi men det fattar ni la.inte så fräsch men vi ska nog få den lite fräschare iallafall,skulle ha städat den idag hade jag tänkt men tiden försvann och här sitter jag typ=/ Men e ju ledig i hela helgen så får la sätta Johan i rullstolen på utsidan,så får han titta på elller nåt,barnen  springer runt själva så det e ju inga problem.

Julia har ju blivit två också min lilla dock så stor tjej,vart har tiden tagit vägen?? Förstår inte hur fort det har gått,tänkte ju va lite mamma ledig i jul med barnen,men kanske inte blir så nu,måste ha in en massa pngar te huset,synd att man inte kan få allt,eller hur?? Vi får la se hur vi gör,skanr att va hemma med mina barn=(

Detta blev inte något lite inlägg,men så har jag ju inte bloggat på evigheter så det blir det så här.

Well take care of u all,tänk att alla är värdefulla,eller vad e det som Hanna Graaf brukar säga =)

Kommentarer
Postat av: MiMMiE

naaw men mina hjärtan! kämpa på :) saknar er!!

2010-09-18 @ 08:54:23
URL: http://ordbajserier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0