Hej Torsdag

Hej,idage jag lite bättre räckte att jag bytte två tshirtar inatt när jag sov,kul va??? eh nä....usch vad det e jobbigt när man e förkyld var längesadan jag va såhär förkyld usch usch....

Jag orkar inte gå te jobbet imorgon och vet inte om jag orkar på lördag med ,helt ärligt men jag är totalt slut i hela kroppen oså har jag börjat få hosta med,som man inte haade huvudvärk innan så får man bara man hostar lite,nysningar ska vi inte tala om!!!
Men att ringa till jobbet är en sån ångest för våra chefer är inte såna som tycker det e okej när vi e sjuka utan man ska försöka ändå,men en själv som jobbar med varor som kunderna tar hem och ska äta tycker inte jag e så hygienskt,nu kanske dom kanske inte alls e såna men man får alltid denna meningen. "jaja det inget man kan göra men då får den personen som skulle jobba med vara själv,för jag kan onte fixa det",  jag menar ifall man e sjuk och inte kan jobba då ska man få dpligt samvete för andra personer och jag tycker det e så fel,det e ju som ,jo men jag kommer te jobbet sjuk så smittar jag mer folk så kanske mer folk försvinner,för det e ju sån mycket bättre??? Så man kan säga tt jag har ångest för att ringa te jobbet...

Johan tror jag att det går bättre för nu,han har fortfarande ont och så men han tar sig fram lättare och det e skönt men humöret e la så där,hade han vart som han e nu jämt,ne då hade jag inte tyckt om honom men nu e det ju inte för alltid bara ett par veckor till=/

Barnen har varit mycket hos min syster Alisa/ Mamma=mormor denna vecka,och Julia har varit med oss här hemma,saknar mina knattar men när man e dålig så vil man ju också kunna vila.

Nu är min bror här och spacklar så vi snart kan flytta in i vårat vardagsrum snart,bara målning och tapeter kvar weeiiihhhoooo,men sen ska det betalas =( men det e värt =)

Nä får dra mig nu ,ha det bäst och krya på er därute ni som e förkylda jag vet hur det e nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0