Fredagsmys

Idag har våra  killar kommit hem,så ikväll ska vi ha fredagsmys och bara slappa med barnen kolla på Camp rock 2 och mysa och äta gott,låter super va? Det tycker iallafall jag! Typ första gången på hela veckan som jag kan svälja så kanske tacos eller nåt yummy.

Prata med chehfen igår och hon förstod så det va en sten som släppte från mitt hjärta kan jag säga,ska vara hemma imorgon med,hade trots feber inatt och huvudvärk och typ nackspärr skitjobbigt men börja bli lite bättre nu,antagligen på grund av mycket kläder och alvedon.

Så alla ha en super fredag

XOXO

Kommentarer
Postat av: MiMMiE

ni med! kärlek!!

2010-09-18 @ 08:57:24
URL: http://ordbajserier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0