E sjuk...

FY FAAN VAD JAG E DÅLIG,HATAR ATT VARA DÅLIG SPECIELLT NÄR MAN BLIR SÄMRE. Det blev stor text där,men jag bryr mig inte för jag e sjuk....

Vad ska man säga Johan ont i benet jag är knappt levande,det är bara skit rent ut sagt,jävla tur att jag har min underbara mamma som ställer upp på mig,älskar henne för det,annas också men ni fattar la väl...

e så hungrig men kan knappt äta så mon kära mamma ska köpa soppa till mig,det ska bli helt underbart gott.

ja det är den skiten som är här nu men barnen mår bra och det är jag glad för=)

XOXO

Kommentarer
Postat av: MiMMiE

det låter som den manliga förkylningen. Lider med dig, jag är inne på fjärde veckan:(

2010-09-18 @ 08:55:47
URL: http://ordbajserier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0