Hej det va ett tags sen.....

Ja det kn man ju säga men ibland har man inte tid inte till sig heller= jag försöker att ta det med en klackspark,men ibland kan det ta i,tror det e en höstgrej med att vara låg liksom,känner igen mig i andra och så att inte bara jag e sådan.
Men som min kollega sade,du har tre friska barn en kille som älskar dig. Och jag är väldigt lyckligt lottad,men ibland kan det kännas att är det så här det ska vara,men jag tar inte tag i något heller,tror jag är rätt feg,eller säker i situtationen jag är i,men inte helt lycklig,men absolut i min familj e jag lycklig=)

Sitter och lysnnar på musik på youtube just nu,måste skaffa spotify.

Jag lever iallafall,ska skaffa lite bilder på rummen vi gjort klart ska bara sätta in dom i datorn först bara=)

C-YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0