God morgon=)

Hej alla därute,här sitter jag vid köksbordet och skriver lite,då kom jag på att jag kanske ska titta in här lite också;)

Idag blir det nog en väldigt lugn dag då min Älskling kom hem igår kl åtta och åkte kvart över nio igen för att salt,sen kom det plogning,så han har helt enkelt inte kommit hem ännu och nu är kl halv tio.

Så när han kommer hem så ska han ju få sova så vi kommer stänga in honom i sovrummet,hehe. Sen kommer jag ta upp vårat julpynt,så ska vi börja grejja med detta,kul så kul älskar verkligen julen,och sommaren men det hör inte till nu=)

Sen måste jag egentligen handla har nästan ingenting hemma,tomt i skåpen och kyl,skulle vilja så mycket tex Blomsterlandet,Mio och Ikea,e det nån som ska dit??? Haha,nä kommer nog dit till slut om man känner min kille rätt typ om två tre månader....

Och snöar gör deet ute,tycker det e väldigt mysigt men vill ha lite mer lyktor och sånt så man kan tända en massa ljus och bara mysa,det e mys eller hur?

Så här såg rummet ut i källaren innan vi gjorde iordning





Och så här efteråt,har dock kommit till lite efteråt som grejjer på väggarna en fårölj etc etc men har inte tagit det senaste utan efter vi precis va klara.

Och nu hittade jag inte mina bilder,dom måste raderats på nåt sätt,men ska fixa det till sen men nu måsta jag ha mat i magen först,så jag lägger in det sen.

 

C-ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0