Tja

Ja... hmmmm....ska jag börja blogga igen??
Jag ska ge det ett försök iallafall så får vi la se hur det går.

Har jobbat idag,går ju sådär på jobbet inte alla som mår bra och så,det blir lite jobbigt,man är väldigt stressad på jobbet oså får man gliringar,så det e inte alltid så kul,men det e ett jobb och pengar behöver man.

Johan e iallafall ,eller har varit han e på väg hen från ett semestermöte med sitt jobb,så jag och barnen har ätit jordgubbar me maräng,glass och grädde,det va inte fy skam,och vi har bara slappat oss.Efter att barnen lade sig kollade jag på vampire diaries,väldigt bra serier men det e väl det mesta med vampyrer för min del,varken det e böcker,filmer eller serier,I love them =)

Imorgon e det jobb igen men sjukt snälla syster kör mig och barnen ner te byn imorgon,jag hoppas att jag tar en rejäl tumme ur och läser hårdare på mitt körkort,så att jag tar det. Iallafal jobb imorgon barnen på dagis och skola,sen hem och ha en skön fredag,slutar tidigt imorgon,och på lördag e det ju Green Day på ullevi,och jag och Annika kommer stå där och bara njuta=) Haha längtar verkligen,fick även reda på min syster och andra syster ska till big city den 21 juni och se eclipse premiaären med två av dom som har huvudrollerna i filmen Ywilight trilogin,jag vill me=( jaja någon gång så.

Nä nu ska jag vänta på min gubbe sen nana kudde,e lite sleten,haha,vem e inte det,men men 5-6 veckor kvar te semster,då ska jag vila,men då har vi ju hus,så vila blir det la inte,men jävligt kul=)!!!!

Good night

Kommentarer
Postat av: lucke

anmäl dig till veckans blogg om du vill :)

2010-06-03 @ 22:16:55
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0