Snart....

Snart ska vi ner te skolan och prata med Emils kurator,usch känns inte bra inte bra alls,jag vet inte hur detta ska gå,Johan säger jämt att det löser sig,och det gör det väl men jag som Mamma känner mig usel.Emil är fin kille men han stänger inne allt,liksom sin pappa ibland och då visar han ingenting,varken om han e ledsen arg eller glad,och som Mamma vet man inte hur man ska tackla allt,skitsvårt,jag blir ju arg och ledsen,eller jag blir ledsen därutav blir jag arg för att han inte förstår,ghhaaaa,vad ska jag göra så svårt.

Kände att jag va tvungen att skriva ner det få lite ur tankarna,det e bara det som for runt där i min lilla hjärna jag har.

Ja så e det vad ska man säga som sagt?????

=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0