Hur ska man hinna allt....

Just nu håller jag på att städa härhemma,tog ett avbrott nu,då jag lade Julia för sin vila,men ska jag fortsätta städa,och tvätta och packa lite därimellan,ghhaaaa

Måste köpa avslutnings kläder till killarna också men när ska man hinna det??? Allt känns piss,faan,jag blir så down när jag att jag ska göra tusen men hinner göra trettio,piss,piss,piss

Ska till Emils kurator idag och pata om honom,inte kul alls känner mig som en värdelös förälder,sen så har Rasmus klassträff i kungsparken kl 6,sen vill Johans syster att vi kommer ut till havsten,det e mycket nu,men det är ju inget fint väder ute så jag vet ju inte om Rasmus vill iväg men alla ungar vill väl egentligen. Oså vad att handla kläder också,när ska det hinnas med?? Jag jobbar te sex imorgon,så tråkigt och jobbigt,nu förtiden,för det e så stressigt på jobbet,man själv blir stressad för att alla andra e det,blir bara pannkaka av det. Men jag ska härda ut nångång måste det ju vända,för alla menar jag då.

Jaja,nu fick jag pratat av mig lite,känns liiite bättre då iallafall.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0