Tisdag...

Hej där!
Idag är jag barnvakt igen,det var jag igår me nämligen men igår var det ju så fint väder så vi var ute hela dagen,hade massa besök och barnen sprang i vatten spridarn och badade i poolen som inte hade något vatten,kanske va tre centimeter vatten men kul tyckte dom minsta iallafall.Suss me familj var här också,Johan och Erik grejjade med trallen som vi har gjort vid ingången till huset,så nu är det snart klart ska bara skruvas lite mer och staket ska också upp men ingen brådska känner jag,fastän Johan vill ha klart det.

vilken åska det har varit hela natten då,usch,jag brukar inte vara rädd för åska men inatt var jag det,åskan gick på båda sidorna av huset,så det kändes som man va omringad,jag var vaken länge tills jag somnade,barnen sov hela natten men som dom hade hållt på dagen så var det inte konstigt.

Jag har en massa bilder också som jag ska lägga upp som sagt men ska försöka fixa kabeln senare i eftermiddag,skulle haft så jag kunde tagit bilder från the phone och satt i bloggen men den dagen min lycka,hehe=)

Nä nu ska jag städa och underhålla barnen.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0