Semester...

Nja kanske det?? Men inte när man har hus,hehe.

Så såg det ut i början

Och när det nästan e klart

Nu ligger all trall där iallafall.
Det var ju såhär att vi skulle dränera huset nästa år då vi har sparat lite mer pengar,men nu fick Johan det billigt via sitt jobb LP Entrepenad,så vi dränerar iår,så nästa vecka eller redan kanske denna vecka så ska trallen väck och huset ska dräneras,men vi har  ju gjort så vi bara kan lyfta trallen och sätta tillbaka den sen.


Sen ska jag börja måla vårat hobbyrum imorgon,det ska bli vit,har tagit bilder på hur rummet såg ut före så ska jag även visaa efter bilder men först ska det bli klart.

Annars har det varit en lugn dag idag,ingen barnvakt idag,annars så e jag det imorgon då Saga kommer hit och Emil ska ha sin kompis Olivia på besök.
Vad ska ni göra imorgon???

Nä kollar på filmen Och han älskade dom alla,har för mig att den filmen e bra,gammal men bra=)

Ha en god kväll,Johan sover bredvid mig alla barnen sover och jag kollar på sagt film och dricker flädervin,kanske Annika och Martin kommer förbi,vi får la se=)

Have nice night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0