Nämen Hej!

Det var ett tags sen man var här men här e jag nu=)

Vi har iallafall flyttat till VÅRAT hus och det e så skönt,detta är vårat mmm ljuva stämmor i mitt huvud,kanske jag inte säger när räkningar kommer falla in men det gör ingenting,iallafall inte nu,hehe.

Idag är även min första semsterdag,so lovely,Johan e me ledig nu och barnen har sommarlov i fem veckor. Det kan dom behöva,så trötta på fritids nu,även pga massa tjafs nu den senaste tiden.

Johan håller iallafall på att bygga trall till huset,då vi ska dränera huset nästa år så bygger vi en trall iår och nästa år en altan på baksidan,med förhoppningsvis pool till.

Nä nu sitter jag dricker kaffe och skriver här,e ju ingen morgontidning idag e ju lite tråkigt.

Tja annars blir det en lugn semester,har ju ingen bil,så det blir till att stanna hemma,har dock kanske hittat en bil,men ska ha pengar till det me=/

Vann iallafall en tävling till astrid lindgrens värld den 7 augusti,jobbar dock den lördagen,får la byta och hoppas på att vi har en bil tills dess.

Men ha det bra så länge,om det är någon här inne som sagt,har ju inte lagt upp några bilder sen jag börjat blogga igen men så fort jag hittat min kabel så kanske ska fixa några fina bilder på vårat nya hem=)

Och GRATTIS TILL MIN KÄRA MOR SOM FYLLER ÅR IDAG,GRATTIS MAMMMA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0