Hmmmm

Sitter här hemma själv,Julia är hemma med,barnen är med mormor och morfar i sommarstugan och badar,skönt för dom,vi ska ju dit och gratta min Pappa sen också,Johan hjälper JP med sitt tak och jag e boored härhemma,orkar inte göra något för den delen heller,ruggigt lat,måste ju måla klart i gillestugan me,ghha...

sitter här i sängen och skriver nu,Julia sover,jag e också trött men att sova mitt på dan,låter ju inte dumt,men nää inte idag=)

Vill ju gå på bio med men kommer ju aldrig e iväg,känns jobbigt ibland när man vill hitta på nåt men så blir det inget av det,inget alls,plus att vi har hus nu då får man spara,tydligen så kostar ett badrum över sjuttiotusen att göra enligt min pojkvän så här måste sparas...

Well well så e livet,ha det bäst,jag ska försöka=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0