Hej

Ja det va ett tags sen man va här men det har varit fullt upp härhemma,vi håller ju på att dränera huset ju och det e inte så vackert runt huset nu det kan man säga.Men det blir nog bra,det mesta blir väl bra idag eller iordning iallafall,sen är det ju lerigt och så för igår va ju en dag som regnet stod som spön i backen,men lite finare idag men ändå väldigt geggigt.(blä)

Sen e jag snart klar med målningen i gillestugan men det ska dock en massa andra grejjer till också,sen tog ju målarfärgen slut så,så roligt va det ju inte.
Börjar känna mig lite smått instängd härhemma,man är ju bara hemma oså har man semester och barnen har ju kompisar här nästan varje dag,så man är bara här,men men får la gå ett tag till,börjar ju jobba nästa vecka också,det känner jag inte riktigt för om man säger så,vill bara vara helt enkelt.

Så här lerig och härligt va det igår,kul va?

Den här e ifrån förrgår då va det lite finare väder

Rasmus tar kort på sig själ,kan det vara en dagens bild???

En skön bild på Jullan,ville helst hålla kameran själv=)


En egen fotograf som ville ta kort på sig själv men blev la inte så hellyckat men ett bra försök=)

Häromdan hade Rasmus och Emil filmkväll för sig själva och kollade på Alice i underlandet men Julia ville va med på ett hörn hon med när hon såg ostbågarna
Den va väldigt bra sade dom iallafall.

Nä nu får jag ta och göra nåt annat.
Hej så länge,Kram=)

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0