Födelsdags dags idag

Då min älskling fyller år idag blir det lite kalas härhemma och så för honom ,vi ska åka handla när han kommer hem idag,han jobbar nämligen idag me,så vi får la se när han kommer hem,igår skulle det ta två timmar och tog hela dagen,idag ska det också ta två timmar så blir la i eftermiddag han kommer hem.

Barnen kommer hem idag med,dom har ju varit i sommarstugan sedan i lördags,e så tomt utan dom här hemma saknar mina pojkar,och Julia börjar bli lite rastlös utan sina bröder kan man säga=)

Idag är även Oliver här då han inte ville följa med Mamma Annika med till jobbet och det kan jag ju förstå,inte kul att sitta på ett kontor en hel dag,så han får vara här istället,och han väntar med på min pojkar.

Här är Emil med polarna Lucas och Albin

Och Rasmus,coolingen=)

En väldigt trött Johan och en trött Julia

Nu ska vi käka frukost.

C-ya

Kommentarer
Postat av: lina

Svar; Tack så mycket för att du röstat på mig, guld värt alltså!

Som tack blir du länkad i min blogg! Ta hand om dig och tack igen!

2010-07-20 @ 11:07:15
URL: http://lawliet.blogg.se/
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-20 @ 12:44:43
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0