Tuesday

Idag har varit mycket på jobbet,en kyl la av fick gjort ingenting känns det som,en allmän dag som gick alldeles för fort....
E har varit hos sin mormor idag,där hade dom sett en älg i hästehagen som käkade hästarnas ensilage,det va spännande,han säger att han vill inte gå i skolan längre och det e ju jobbigt man vet inte hur man ska tackla det iallafall inte jag rektorn frågar om vi har bett om hjälp men e det inte skolan som ska hjälpa honom om skolgrejjer,min mamma sa att jag ska ringa skolverket för det e skolans skyldighet men va ska jag säga??
Nu e det iallafall jullov så vi får la ta oss en massa funderingar om det ena och det andra.

Annars så vill jag säga att min mamma som e en ängel,e sjuk glad att hon har kört mig dessa dagar då det vart så himla kallt ute,TACK.

Nu blr det sushi,pizza och film för oss,R är uppe och sover hos min syster ikväll då sista skoldan e imorgon och han ville med på avslutningen.

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0