Snart dopparedan

Redan onsdag och dagarna går alldeles för fort,har inte handlat alla julklappar än,känns inte bra,min sambo som jobbar hela tiden,kommer hem och sover och åker igen,saknar honom,hoppas han e ledig julafton bara.

Nu blir det lite städning iallafall.såg nu att min dotter somnat på golvet,lilla hjärtat har feber idag inte alls bar,och jag som ska jobba imorgon så himla typsiskt,hur ska jag lösa detta nu=(

Jaja nu ska jag lägga henne sen ringa min samboman och prata lte då rektorn ringde nyss.

Talk later A

Kommentarer
Postat av: suss

Ha en riktigt härlig jul nu vännen!!! <3<3

En massa kramar till dig och familjen från havdeborna =)

<3<3

2010-12-24 @ 09:14:12
Postat av: Ida

Hoppas julen och nyår varit bra!!!

2011-01-03 @ 16:21:20
URL: http://Www.hejadavid.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0