Andre advent

Andre advent idag och snöar gör det ute=)

Alla vi i familjen e förkylda och snoriga,igår var vi helt väck allihopa,men idag är det mycket bättre=)

Johan fick åka till gbg och snöröja,bara för att jag ville åka och kolla i affärer idag,det e la typiskt det är alltid så.....väldigt tråkigt tycker jag. jag vill ha lite mer julkänsla,men vill ha granen framme men när är det läge att ta in en,Johan vill iår ha en riktigt gran så jag får ställa in min fina vita gran i gillestugan då,så kommer iallafall den fram,håller på att städa härhemma men när man e klar med det så orkar man inte pyssla,jaja sån e jag.

Vi får la se när J kommer hem det hade kommit tio centimeter snö i torslanda där han kör,så vi får se,kommer säkert inte hem förrän kvällen.

I väntan på många saker önskar jag er alla en bra andra advent=)

 





Det va lite bilder från förra julen=)

Älskar julen =) <3<3<3

Kram A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0